Längesen-petter

hej på er alla!
Det var ett tag sen senast och det suger ju.. Och som ursäkt så har jag inte haft tid! Mycket i skolan, hemma och sen mitt rum.. Det ser förjävligt nu.
Idag var jag först i skolan och hade engelska, matte och sist svenska. På svenskan så kollade vi på Harry Potter. Faktiskt väldigt värt att kolla på på en svenska lektion. Aja sen åkte jag bussen ner till stan och där träffade jag på Lovisa! Vi fikade, pratade och massa annat som vi gör vi flickor. Sen åkte jag till Dag och var med honom, och vi pluggade! Jag kommer nog att blogga i morgon också! vi hörs alla fall. Puss
snygga skor jag fick låna av Lovisa idag! Jag fick låna dem för att jag ska nog köpa likadana! Så fick ha liksom som en test period!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0