la familja// skulle ha publiceras igår

hej hoppsan!
Som sas tidigare så börjar jag nu om. Det behövs tycker jag. Näsatn alla 95or i sverige har ny gått gymnasiet i nästan 2 månader och mina vänner verkar trivas bra och vissa hittar ingen ro alls.
Dagen började med att jag vaknade med ett ryck och hör att någon klipper gräsmattan utanför mitt fönster. Så man var inte på topp i morse men det blev bättre, morgon kaffe och lite kantareller så blir allt bra igen. Sen så började jag och mamma små städa för min stora pojke blev 4 idag. Jag minns när han föddes, står bölande tonåring i puberteten. Lagom glad var man ju då. Så det har vart ett litet släkt kalas här idag men massa bullfika.  När man var liten så önskade mig sig mäst docker och kläder. Det är sånn skilnad på nu och då. Idag får man liksom lite plast med hjul. Det är liksom ingen kvalite på grejerna längre. Dåligt assssssså.
Ska slumrna nu. HÖRS!



Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0