Längesen sist

hej på er alla!
Det var ett tag sen sist nu. Jag har verkligen inte haft tid och ingen ork för den delen heller. Har fått många kommentarer att jag ska fortsätta blogga men nu finst det lite tid alla fall. Idag blev jag hemma, eller skoltrött kanske det kallas eller något liknande.. Jag orkade inte så jag sov till halv 10. Mår inte heller så bra för den delen heller. Men men det gick och ordna med lite sömn och kaffe. Sitter nu och dricker julmust för den som vill veta vad jag gör just nu. Idag kommer det inte hända någonting så kommer komma upp lite roliga stuff under dagen och sånna saker man kan blogga om. En ny header kommer komma upp inom kort. Jag trötnar så fort på mina men Elise gjorde ett bra jobb med den jag har nu. Snyggt! Dagens outfitt måste jag också fortsätta med. Jag tycker att det är väldigt kul med folk som kommenterar klädstilar, alltså min klädstil. Jag blir jätte glad och så fortsätter jag bara med det.
Hoppas att ni blir nöjda med detta inlägg eftersom att det är snart jul. Och man längtar tills snön kommer.... Det kan man ju diskutera. puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0