Iam a man how walks alone

hej hej, kan bara säga dålig uppdatering idag och det känns som att jag har vart och flängt runt i hela Uppsala idag så har inte haft mobil eller dator med mig. Men nu är jag hemma och har precis fixat till mig och mitt rum. Jag och mormor åkte till IKEA och åt lunch först sen blev det shopping på hög nivå. Kom hem med lampor, kuddar, gardinstänger, matta och korgar. Naturligtvis så fick jag fixa allt själv så det känns nästan som äntligen hemma, fast utan kamera. Kvällens planer, kanske åker någonstans eller så stannar jag bara hemma. Jag vill ut och se den fina naturren eller något.. höhö.. Nej men vill du och träffa folk och festa. Det har jag inte gjort på ett tag nu så nu är det dags för det. Kanske i morgon eller över morgon. Vi får se hur det blir. Take Care!
Iron Maiden – Blood Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0