3 dagar senare

hej på er!
Nu kan jag blogga. Det har vart ganska mycket på sista tiden så har inte haft tid med datorn och bloggandet. Men nu gäller det att uppdaterar lite.
På lovet gjorde jag egentligen ingenting, jag var mäst hemma och tog det lugnt. Hann vara med kaitlin en kväll och sen inget mer. Har vart i Stockholm och shoppat lite. Blev ett par nya jeans, en tröja och sen ett par shorts. Kan lägga upp bilder senare. men det blir nog i slutet av veckan. Har ingen sladd till kameran :(. Men lite planer har jag för veckan alla fall. Vi hörs kompisar! :)

Kommentarer
Postat av: lisa M

Lovisa jag blir ledsen. På riktigt, det är viktigt för mig att få boken, har letat i flera dagar! Men skulle du gå ner imorgon då de inte är hemma och lägga ut boken, mina jeansleggings, mitt vita linne ifrån HM och mitt spetslinne på gräsklipparen så hämtar jag dem senare. Skriv på bloggen eller på facebook när du har gjort det. Boken är VÄLDIGT viktig! Mitt betyg hänger på den boken Snälla ber dig läsa det här! Skriver det både på din blogg och facebook så att du ser det

tack i förväg!

2011-11-09 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0