En vanlig lördag på en söndag!

hej på er alla!
Nu har jag tid att blogga tykcer jag. Det har vart mycket på sisat tiden så det har inte vart så mycket uppdateringar så nu blir det en. Igår så satt jag på storekn hela kvällen och hade det mys. Det var förstås med Sara och Cassandra jag spenderade kvällen med. Sen så gjorde vi massa andra grejer som amn inte behöver yttra sig i min blogg. Så det var väll det som var gårdagen.
Ni sitter jag ensma hemma och inte gör någonting. Har övat lite på en ny koregrafi och lite annat. Funderra på att äta något men nej. Men vi får se vad som händer annars idag. Kankse kommer cassandra över och sak mys kväll. Det är tråkigt att vara nesma hemma och då ringer man bara Cassnadra så kommer hon på momangen :PpppppP ! Kärlek!
Mobilbilder är den bästa kvaliten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0