OUPS!

inget bloggande. OUPS!
Jag har helt glömmt bort att blogga. Har haft så mycket att göra. Läxor. träningar och kompisar m.m. Så det har liksom inte blivit någontid över.
Igår var jag med Lisa och Daisy. Det blev mys på bryggan med fika från Hemköp. Sen flöt den dagen på som banligt köpte lite nya grejer som kommer att komma upp bloggen så småning om när kameran kommer hem. Mamma har den just nu så det är det stora Net i NEJ!!
Idag var det först skolan. Bygger hus och kollar på film. Det är väll det jag gjorde idag. Sen efetr skolan så åkte jag till stan och träffade Cicci. Vi hann med en sallads Date och gym. Biffiga tjejer kan man ju säga! Var där till klocka 6 så kom hem ganska sent idag. Köpte en grej som också kommer att komma ut på bloggen. Det har inte vart så mcyket shopping på sista tiden men några grejer slinker alltid i väskan. Alltså jag har köpt grejern innan. Nu ska jag sitta och lyssna på Maskinen i hjärtat<3 och plugga och börja på min uppsats och vara bara duktig. Vi hörs väll sen med bilder och hela köret. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om helgen!

2011-03-29 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0