När man inte mår bra så finns du

hej på er!
Nu har jag ork för att blogga. Det har vart en skön dag idag. Det har inte gjort så mycket på hela dagen. Jo förstås det har jobbats på lektionerna men det har vart en chill dag i helhet. Det började med muffins på hemkunskapen och film. Muffinsarna var äckliga och dom stank citron.. Blä alltihop! Sen fortsatt dagen med att jag åkte till Daisy och var med henne hela eftermiddagen. Det har vart så mys. Jag kan verkligen lita på dig! Du är en så JÄVLA bra vän Daisy! Love!
Jag har inte mått så bra på sista tiden så det är inte lika mycket inlägg och jag ska försöak förbättra mig. Ska försöka slå en blund nu så vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: DAISY

DU ÄR EN JÄKLA BRA VÄN SNUTTAN puss på dig<3

2011-03-04 @ 13:45:58
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0