Dåliga dagar inga inlägg

Hej på er!
Jag har inte orkat eller haft tid för att blogga. Illa säger jag. Jag har vart jätte trött och inte orkat något. Det är väll lovet som har påverkat mina sov vanor...? Aja igår så kom var det skolan som vanlig. Dagen gick snabbt som tur är. Sen efter skolan var jag och Lisa tvunga att kuta till tåget.. haha! Sen blev det tåg till stan för att möta upp Daisy. Det blev shopping och fika! Det är så en måndag ska se ut tycker jag faktiskt. Sen idag så var det skolan. Det hände inget märkvärdigt så dte ver ju en helt vanlig tisdag.
Mormor och morfar kom hem från Sri Lanka igår så idag eller på kvällen har jag myst med dom sen har jag gymmat emd cicci idag också. Hurtiga tjejer säger jag bara!! Aja duschen väntar varmt på mig nu. Uppdatering i morgon! PEACE!

Kommentarer
Postat av: Ullis

skulle inte du kunna lägga upp bilder elr en video elr något hur du sminkar dej, eller bara skriva det lixom? älskar hur du sminkar dina ögon och läppar! tror det är fler än jag som skulle vilja det! (aa)

SUUUPERBRAA BLOGG!

2011-03-01 @ 22:02:42
Postat av: Anonym

går du fortfarande på dans? eller har du slutat? :)

2011-03-01 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0