Put a ring on it

hej på er alla
Nu sitter jag i min säng och har precis ätit mat och ska försöka kortfatta mig dom senaste dagarna. Igår så var det 40års kalas som jag skrev. Det var väll helt okej. Sen somnade jag runt 2. Gjorde inget mer igår.
Idag så vaknade jagrunt 11 halv 12 av att mamma kom in. Ganska skönt att bli väckt ändå så man inte sover bort hela dagen. Sen så blev det en färd till stan och jag kom hem med en ring på mitt finger. Läggre upp bild sen. Ja just det, har fått en ny mobil också. Jag är precis som alla andra nu. Jag har gått och blivit med Iphone. Så nu kan jag uppdatera på dagarna när jag är i skolan. Har även hittat balskor. Det har verkligen vart en stress att hitta saker till  balen. Jag är inte ens klar med allt. STRESS STRESS STRESS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0