Midsommar 2011

Det började med 3 rättersmiddag och avslutades med bad i solnedgången. Det var verkligen en trevlig midsommar som jag sent kommer att glömma. Jag skulle bara vilja att allt var vsom vanlig igen. Middagen bestod av en räkcictail med mango och chili, grillning till huvudrätt och till dessert blev det pannacota. Allt var verkligen jätte gott och jag hade nästan magknip när jag kom hem igår för att vi hade ätit så mycket och så länge. Vi satt säkert och åt i 4 timmar. Hela kvällen var toppen!
Idag sak jag nog ta det lugnt. Kanske så pker jag och solar eller något sådannt. Kanke träffar Lisa om hon svara i sin mobil. Det är hon proffs på. Men vi får se.
Mobilblogg senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0