Bruka glida runt, hänga runt, låna pengar!

hej på er alla!
Förlåt att jag inte har uppdatera på någar dager men det har vart grymt mycket saker som jag har gjort dom senaste dagarna.. Jag har haft massa med sommarskolan och allt. Livet har enbart vart kaos och skit! Men nu är jag back on track!
Idag var det först skolan och sen drog jag hem. Jag blev deprimerad av allt regn som öser ner. Det är ju sommarlov och då sak det förfan vara sol och varmt! Inte något regn men hoppas det blir varmt snarast! Vad har jag mer gjort idag? Jo jag har fikat med världens finsate flickor! Jag har saknat dom såååå mycket! Innan vi träffade idag så har vi inte sätts på 3 veckorr!? Det är mer än vanligt.. Men nu ska jag mysa med min Onepiece och njuta av att vara ensam hemma!
Piece!


Kommentarer
Postat av: G▲BRIELL▲

söt du är johanna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0