Skön helg!

Äntligen hemma från en underbar helg med tjejorna på ön Länsö! Det var hur kul som helst, vi badade, hade det trevligt och åt som hela sveriges landslag.. Vi har säkert gått upp 10 kg tillsammans. Det var verkligen så att vi åt hrla tiden. Mycket humor blev det också, jag blev verkligen glad. Jag tror också att mina tjejer också var glada. Jag tog inga bilder men jag kan säkert få låna av D. Jag r så snll så länkar hennes blogg sen.
Nu ska jag sova ett tag, det blev ganska sent igår så det är skönt att sova. Ska senare åka till farmor och farfar och äta kräfftor och ha det mysigt. Men det beror också på vad jag orkar och hur pigg jag är.
Nu Ska jag faktiskt börja blogga på riktigt. Jag har verkligen inte hunnit med det på grund av sommarjobb och liknande saker. Men ska verkligen komma igång med detta igen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har ni några tips om vad man kan blogga om.
Ha en fortsatt trevlig dag och nu ska jag duscha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0