Puss på era rumpor!!

hej allihopa!¨
Nu är jag hemma hos Cassandra igen och sitter och dricker te och pratar. Vi ska snart kolla på film och sova. måste upp halv 11 i morgon för att komma hem. Ska åka med hennes bror till tåget så komemr mer uppdateringar då.
Idag var jag på stan med mamma och åt på resturang och köpte lite nya kläder. Bilderna kommer  morgon. Kommer även att komma med videos nu. Jag är ganska trött på att bara skriva. Jag har börjat att tröttna på att bara skriva och lägga upp bilder. Ska göra ett lyft på bloggen lite. Så det är väll det som har hänt i dag.
Som sagt bilder och annat kommer i morgon. ha en fortsatt trevlig natt och dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0