Jag har verkligen inget liv när jag går på högvarv...

hej på er alla!
Nu tänker ni säker så här.. Varför blogga mitt i natten när ingen läser. Jo, det har jag ett svar på. För jag har ingenting annat för mig. Min DVD är paj efter 7 hårda år tillsammans, magsjukan, förskyllning, fösta mensen. Den har liksom alltid funnits där. Men inte längre. Så datorn är mitt stora hopp i livet just nu. I denna stund alla fall. Funderar på att kolla på någon gamal film på VHS som jag funnit i min grannes gamla hus. Så om någon vill ha en VHS så varsegod. Kom och ta bara.
Har ni några bra film tips till en stackars ensam flicka med brustet hjärta och saknar sin DVD♥. Nu ha jag en film här. Uppdaterar i morgon om mer "spännande" saker. Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0