..

Hej på er!
Länge sen nu, men nu tänkte jag. Varför inte slänga in ett blogg inlägg?? Jo alla fall, dom här senaste 5 dagarna har jag inte gjort så mycket faktiskt. Jag har bränt mig, solat, badat och massa annat. DEt har faktickt vart 5 riktigt trevliga dagar förutom att min iphone har pajat så är sur.. Nu har jag min fula gamla Samsung som knappt funkar den heller. Luckan är borta så är tvungen att ha tejp på hela min mobil. Snyggt tycker jag faktiskt inte.
Idag eller imorse så vaknade jag runt 10 för att kunna åka på bröllop i Rasbo. Ska faktiskt snart åka. Kanske lägger upp en bild senare.
Hoppas alla ni läsare får en undrebart sommarlov/sommarjobb. Ska själv jobba nästa vecka på Fyrishov och det ända jag ska göra är att bada med småbarn och städa lite.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0