Dom senaste två dagarna med bilder.

Hej bloggen!

Nu sitter jag hemma och tänkte berätta om de senaste dagarna.

Tisdag: Jag började med att möta upp Kerstin, Sara och Cassandra i stan för vi skulle till björklinge och träffa lite vänner där. Det var partaj till klockan 12 och då blev det bussresa hem. Hos min vän i börklinge blev det musik och massa folk, nice var det! Lärde känna så många nya där. Det påminde faktiskt lite om i somras. Stadsparken hela sista veckan med bara massa folk. På det sista året har jag lärt känna så sjukt mycket nya människor! Haha älskar allihopa! Sen blev det att åka hem till Alex och då satt vi 4 tjejer i Alex säng och åt kebab. Det var faktiskt lite mysigt. Ja just det, hans brorsa och hans kompis var också där. Så vi var 4 tjejer och 3 killar. Sen när vi hade suttit ett tag hemma hos Alex så var det dags att gå till Bussen. Det var jätte kalt och det snöande massa så det var ganska skönt att sitta på en buss i 17 minuter typ.

Onsdag: Igår så vaknade jag hemma hos Sara med Lisa och Cassandra. Vi var jätte trötta så vi vaknade faktiskt halv 2. Det var jätte skönt att sova länge. Har gjort det hela lovet så varför inte på onsdag också? Sen så var jag där hela dagen till typ 7 så hämtade Cassandras pappa och bror oss (mig och Cassandra). Så då blev det att jag och Cassandra hade spel kväll. I spelade det nya spelet Xbow Konict. Det  är så himla kul så jag och Cassandra att och spelade hela natten till ungefär klockan 2. Sen vaknade jag i morse sen blev det tåg och buss hem.

Mina två dagar har vart as nice!


Conrad och Edvin

Cassandra alex och Jag

Alex, Eliott, Edvin, Lisa och Kerstin

Kerstin, Jag, Tore, Sara och Lisa

Sara Conrad och Cassi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0