Vems lilla hjärta flyger?

hej bloggen!
Jag känner på mig att jag har lite läsare och få inlägg just denna veckan. Allt ha bara inte gått ihop. Ungefär som citron och salt. Okej, det var en dålig förklaring men om ni kanske förtår lite så är det massa saker som händer och alla säger att man ska vara lika? Ingen är lika, inte ens tvillingar. Funkar inte så kan jag säga.
I helgen har jag gjort massa saker. Allt från en spårad fest till att chilla på ett cafe i ungefär 3 timmar. Det kan man kalla LATCH helg. Ja, nu på morgonen har jag hunnit med ganska mycket så tänkte berätta ganska kort och lagom. Jag vaknade ungefär 10, drack lite juice, borstade tänderna, åt räkpasta med kräfft stjärtar, Sen blev det att gå hem. Så det blev en liten kort version av helgen. Har shoppat lite också, ska lägga upp bilder under dagen. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0