Nyårsafton med smällare och galna makaroner.

hej bloggen!
Jag orkade ingenting igår. Jag var så trött så jag låg i min säng hela dagen. Det var en härlig känsla som jag inte har uppleft på jätte länge. Så det var gårdagen bestod av.
Nyårsafton: Började med att åka på moppe race i Viksta, en tradition som vi på "landet" har varje nyår. Sen var det fort hem och fixa till allt som skulle fixas. Det var allt från dukning till mat till massa annat. Så då gick jag upp till mormor och morfar och fixade där så allt blev klart. Sen började folk rulla in klockan 5 typ. Det var jag, Lisa, Cassandra och Sara. Det hände väll inget hemma. Det blev massa mat och efterrätt. Sen drog vi in till stan vid 9 och satt på centralen till kanske 10 sen blev Sara hungrig så då gick vi till donken och då träffade vi Vicky, Rebecka, Max, Joel, Malin och massa fler så då drog vi till henne på en liten fest. Sen runt kvart över 11 så drog vi till slottet och kollade på fyrverkerierna där. Det var det som hände under nyår. Sen så hämtade mamma mig vid halv 3.
Idag så ska jag snart på 60 års kalas sen blir det att Sara kommer över och Lisa. Så vi får se vad som händer.

small pinch of New Year's Eve



maten som var mums? :)



Cassandra var the poser under kvällen!



Lisa med Campange och läsk!



Ja, har inte så mycket att säga om mig själv utan... Gott nytt år i efterskott!



ja, vad ska jag säga?? Vi är bässt tjeje! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0