assssåå shiiiiit, jag skriver om två dagar

hej bloggen!
Nu ligger jag i sängen och kollar på film. Så det är egentligen inget märkvärdigt men det är det jag gör och myser med min onepiece.
Idag: Så har jag vart i skolan och inte gjort så mycket. Jag tycker verkligen inte om onsdagar. Det är nog den tråkigaste dagen på veckan. Vi har bara tråkiga lektioner och så slutar vi ganska sent och har sen lunch. Så man vill bara hem efter skolan på onsdagar så det var det som hände idag.
Tisdag: Det var ju första dagen i skolan. Man var jätte trött så man orkade nästan inte göra något. Men jag försökte faktiskt att vara med på lektionerna och jobba flitigt. Sen efter dagen var slut så var jag med Cassandra. Men innan jag var det så åkte jag buss ut till Skrapan (Lundelska skolan) Skulle kolla hur skolan såg ut. Jag vet fortfarande inte vart jag ska börja men jag har några jag är lite sugen på. Det blir nog JB (john bauer) eller så blir det Skrapan men jag är inte säker än. Vi får se helt enkelt. Sen efter jag hade åkt från skarapan så var jag på stan med Cassie och sen så åkte jag hem. Lägger upp bilder i mrogon. Ska sova nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0