Tjockis fredag, Festa lördag, slappar söndag!

Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering i bloggen. Har bara haft massa att göra och varit upptagen hela tiden så ni kanske förstår varför. Sen har det blivit massa plugg och förberedelser för nationella prov. Jag längtar verkligen inte. Så nu ska jag berätta i ord och meningar vad som har hänt på två dagar.
Torsdag: Då var det som vanligt och gå till skolan och hade lektioner. Jag började att ha hemkunskap denna termin så det var det torsdagen började med. Sen fortsatt bara dagen rulla som vanligt. Sen efter skolan så åkte jag till stan för att träffa Sara och Cassandra och vi fikade, shoppade och så lämnade jag Saras skor tillbaka. Sen åkte jag hem och inte gjorde så mycket. Jo jag pluggade lite sen somnade jag!
Fredag: Började med att jag fick skjuts till av Håkan. Jag orkade inte ta bussen så fick skjuts som sagt. Sen flöt denna dag också på som vanligt. Vi i 9F fick sluta lite tidigare på grund av ett läxförhör i so och buddismen. Så slutade 14.15 istället för 14.0. Lite skönt var det eftersom att det var fredag. Så sen efter skolan åkte jag hem och packade lite sen bar det av till Daisy. Men innan vi var hos henne så åkte vi till stan. Jag köpte en ny jacka på bikbok och massa candy tills kvällen. Så sen efter den korta shopping rundan så blev det mys fredag hos Daisy♥
Det var ett tag sen vi sågs sist men så får det bli ibland. Men på fredag (nästa fredag) så ska våran konfirmations grupp sova i kyrkan eller var det va? aja, Lägger upp bilderna sen. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0