Massa bokstäver blev det!

hej bloggen!
NU har jag massa att skriva om. Det hände massa grejer igår, i morse och idag. Så nu får ni hänga med och läsa noggrant. Dagen började med att jag åkte till gränby och köpte en mascara och hårspray så det var "dagens shopping". Sen åkte jag hem och fixade allt och packade för jag skulle på maskerad. Men så blev det inte. Jag åkte först till Hillevi och där blev det inget gjort så jag åkte till stan med och träffade Sara och Cassandra och satt på max och "fikade" bokstavligen sen blev det att kolla efter en fest och det blev det i svartbäcken men där vi typ i 15 minuter sen drog vi vidare till sävja men där var det en fest men det "spårade" tydligen men det var bara skit snack. Sen blev det bussen till stan och till tunabergs skolans källare och där spenderade vi resten av kvällen i. Det var as nice, massa musik och en fotograf och massa sköna typer. Det var bara chill helt enkelt. Sen blev det dance battle. Jag vann tror jag :P jag vet faktiskt inte men det var nice alla fall. Så där blev vi kvar tills halv 6 i morse så jag är grymt trött idag. Orkar fan inte göra ett skit. Så det blir bara att ligga i sängen och kolla på film och kanske bara kanske städa lite men är lite för trött för det.
När vi gick därifrån så tog det kanske 35 minuter att gå hem till Marcus. Vi sov hos han nämligen. Sen så försökte jag sova men det gick inte för att det var Erik och Niklas som låg och pratade hela natten. Det var inte så kul. Men det var en rolig grej som hände. Jag låg och sov i en bädd soffa så kom Alexander (Marcus brorsa) hem och det var hans rum vi sov i och då när han gick in i rummet så låg jag där och "sov" så då blev det ett (HEJ ALEX). haha, det var så roligt just det tillfället. Sen fick vi inte sova i Alexanders rum så vi sov i vardagsrummet på madrasser och sen vaknade vi runt 11 idag. Så som jag skrev ovan så är det en chill dag idag. Inget som måste göras utan bara ta det lugnt. Man måste få ha såna dagar också. Aja nu ska jag sova lite. Hörs!

Kommentarer
Postat av: DAISY

Bääääääst natt! <3<3 Haha stackarn som fick sova på madrasser :(

2011-01-16 @ 19:26:30
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0