Jag hoppas att du tar åt dig!

Jag har en viktig sak att berätta för er. Jag tycker att man nästan får skriva allt i en blogg men det här är lite extra viktigt för mig att skriva så jag hoppas att ni kommer att läsa hela detta inlägg.
Jag har en vän som står mig väldigt nära, en tjej som ställer upp är snäll och dessutom jätte söt. Jag tycker att hon är världens bästa vän. Vi kan berätta allt för varann. Allt mellan himmel och jord helt enkelt. Jag tycker så mycket om dig. Jag gör det verkligen. Ni som läser detta. Ta inte detta på fel sätt nu. Jag  tycker om henne som min bästa vän och inget förhållande. Det har hänt massa saker på sista tiden som har gjort att vi har vart med varann väldigt mycket på sista tiden. Jag hoppas att du har haft det väldigt kul med mig, jag har haft det alla fall. Vi skrattar alltid och "ett gott skratt förlänger livet". Jag hoppas att jag kommer att känna dig i evighet. Jag skulle aldrig att klara av att inte vara vän med dig.
Vi har inte alltid vart vänner men jag hoppas denna gång att vi ska vara vänner förevigt! ♥
Jag vet inte riktigt varför jag gjorde det här för dig Lisa, men jag hoppas att du tar åt dig åt detta. För du är bäst!
Akon – Angel

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla söt ! tar verkligen åt mig, du är en av mina allra bästa vänner, du är underbar ! <3

2011-01-10 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0