Jag är med och tävlar om en Ipad!!

(tidsinställt inlägg, jag är på utflykt hela dagen..)

Tack vare att jag fick deltagarrekord på iPhone 4-tävlingen (över 2000 läsare) som jag hade som sista lucka i min julklappskalender den 24:e december har jag nu möjlighet att lotta ut ett lika fint pris igen, får jag säga det själv tycker jag att prylen som ligger i potten den här gången till och med är ännu hetare! Nu kör vi nämligen igång en tävling där ni har chansen att vinna en sprillans ny iPad värde nästan 5000 kr!


Reglerna är enkla!
- Skriv en valfri kort kommentar till detta inlägg, t.ex. "Är med och tävlar!".
- Öka dina vinstchanser genom att skriva om tävlingen i din blogg och länka till den, har du ingen blogg kan du använda Facebook istället.
- Ha med länken till ditt inlägg om tävlingen i kommentaren och glöm ej att ange e-postadress!

Tävlingen håller på i två veckor och avslutas en 2 februariOBS! Vinnaren får rikspresentkort som byts ut till en iPad Wifi 16GB hos OnOff, läs mer om iPad här. Lycka till!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0