Söndagen på en måndag

hej på er alla!
Igår var det en dag som jag ej kommer att glömma. Det började med att Jag och Lisa låg och solade hela dagen. Eller 2 timmar alla fall sen blev det massa fix och sen drog vi till stadsparken med vp. Det kom 2 killar och satt sig vid oss. Random som vanligt. Sen kom Sara och cssandra med sin vp och då satt vi där och snackade och åt vindruvor och drack sprite. Det var jätte mysigt. Sen gick alla vi flickor till donken och fick lite föda i oss. Alla var hungriga. Sen så träffade vi på Jessica och Alva och då blev det stadspaken igen. Då satt vi där och i stadsparken träffade vi Alex, Oscar, Sandra, Cecilia, George, Felicia, Elin och massa annat folk och det belv häng där hela kvällen. En icke deprimerande söndag var det helt enkelt. Nu ska jag duscha och vänta på att Kerstin ska komma med mina kläder och min jacka. Vi hörs. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0