Segertåget 9F !

hej på er alla !
Jag hoppas att mina egen designade Converse från USA kommer snart. Måste ju inviga våren ordenkligt. Vad tycker ni man ska börja våren med ? :)
Nu sitter en trött och sliten Lovisa och Lovisa ska snar baka en kladdkaka och sen plugga hemkunskap. Det är ju prov i morgon. Jag har massa annat pluss som jag också mäste göra. Ursäkta att jag inte har något liv längre. Jag sitter bara vid min bok och lär mig massor med kunskap som man aldig kommer att komma ihåg sen när man blir äldre. Som min kompis sa här om dagen: Lovisa ! jag börjar bli gamal och trött. Jag: vad har du gjort då? Kompis: Jag sover på dagarna och jag har ont i ryggen. Jag: aj aj, sant allt går utför när man fyller 16 år. Kompisa: SKRATTAR ! Jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna. Pluggat och det bara. Jag har gjort några saker så är lite mer utstickande än plugg. Det var spex foto idag och då var vi Cirkus. Det blev ganska bra till slut. Sen blev alla jätte trötta och deprimerade när vi hade engelska och allt var surt som vanligt. Sen svenska nationella. Gick toppen tyckte jag ! Nu väntar kladdkakan på mig så vi hörs när vi hörs ! Kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0