En helg man inte glömmer!

hej!
Nu är jag äntligen hemmma efter alla äventyr båda idag och igår. Roligt har jag haft båda dagarna. Igår började med att jag gick en ganska lång promenad och hämtade ett ljus som mamma hade köpt genom en kompis eller "granne" kan man säga.. Typ. Sen så var det bara att springa hem och packa och fixa ihop allt för det bärde av till Tensta. Tensat är en liten byhåla i Vattolma. Eller ja.. det ligger ganska nära. Så där spenderade jag en hel natt med massa classmates, DP, Jerner, Arne, Bergar, Robin Chrilleboi och Ingrid. Lisa förstås men hon bor ju där. Aja alla fall så sov vi i hennes lada och hade det mys där med film och massa annat. Somnade klockan 3.
Sen så vaknade vi runt 11 med ett bröl från chrilleboi. Skoj som vanlig med ett bröl... Sen blev det frulle utomhus med massa gröt och massa mackor. MUMS! Sen fortsatte vi med att fixa allt som vi hade med oss. Det vill säga liggunderlag, kläder, kuddar, täcken m.m. Sen började alla rulla hem. Pojkarna cyklade, gick och åkte moppe hem. Jag stannade ett tag och väntade på Lisas pappa. Vi skulle ttill gränby centrum. Jag köpte bara en sololja med Lisa hon tycker om att shoppa hon så hon köpte sololja, Byxdress och ett linne. Hon bytte även sin locklång. Det var trasig så hon fick en ny. Sen när Lisa hade åkt hem så tog jag en promenad ner till stan. Det var en fin upplevelse. Sen efter ungefär en timme så träffade jag Daisy. Jag har saknat henne massor kan jag säga er. Det är nog den skönaste vännen jag har. Sen efter det så blev det en cyckeltur till satdsparken och där blev det glass ätande. Ben ang Jerrys för 29 kr????? Hur sjukt är inte det? det är rena rånet. Tycker jag som är en älskande vän till Ben and Jerrys. Sen så var jag tvungen att åka bussen hem. Men som tur så satt en classmate och en vän till honom på bussen så där blev det också en pratstund.
Ikväll har jag även städat rummet och fått skavsår. Nice!
Peace!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0