Det snurrade i min skalle

hej på er alla!
Tänkte berätta lite om gårdagen. Igår så blev det häng med vp igen. Med Cassandra, Sara, Erik, Carl, Oskar och Freddy. Det blev ett tags en drog pojkarna. Vi satt kvar med vpn och det blev massa prat. Och då menar jag det verkligen. Sen drog jag hem och sov. Var på jätte dåligt humör sen var jag jätte trött.
I morse så vaknade jag runt 10 11 och då blev det ett telefon samtal till halv 1. Frkosten kom där någonsatns i mellan. Sen så fortsatt dagen rulla med massa städ, solning och massa annat. Jag ska sova nu. Jag kommer inte kunna uppdatera i morgon. Ska til Thuns och shoppa kläder och nya skor. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Gissa bloggaren som jag har ritat av.

Om ni nu inte hade läst titeln, kunde man se att det var den personen? ;P

2011-04-20 @ 02:41:35
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0