Vanlig dag med orgentering!

hej bloggen!
Nu sitter jag hos mormor och myser. Idag har det inte vart så många lektioner men det var lungt ändå! Sen feter den 3dhe lektionen vi hade så hade vi oreteringstävling. jag orgenterade med Mathilda och Lisa!! Girl power säger jag bara att det var! Vi orgenterade typ 1 timme och en kvart. Jag tycekr att det var bra men dom ska säga imorgon vem som vann :) Hoppas attd et gick bra! Sen så väntade jag på bussen som gick 52 med Sofia och vi gick och satte oss på wayness coffe. Där blev det snack och fik! Sen gick jag runt och kollade lite efter att Sofia åkte hem. Jag hittade ingen, men jag kollade på en grå stickad tröja från ginatricor men ska nog köpa den på fredag när jag och Lisa åker! Sen var det att åka bussen hem och där träffade jag Sofia Nilsson som jag inte har träffat på sen jag slutade 8an. Det var ett tag sen jag träffade henne. Sen gick jag hem.
Ikväll har jag inte gjort så mycket. Har pkuggat rumpan av mig och så har jag kollar på film med min lillebror. Jag ska nog fixa mig lite nu och sen blir det te och film med mormor!♥ Det kanske blir en uppdatering vi får se! hejdå!

Kommentarer
Postat av: Amanda Holmqvist

Vad fin i kanten du har blivit haha xD pluggat aset av mig heter det :D:D:D

2010-09-29 @ 17:51:00
URL: http://www.Amandas.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0