Stan med Amanda/Idol med mamma!

hej bloggen!
Nu är jag hemma från stan med Amanda. Först fick vi gå tidigare från lektionen för att det var många som skulle med bussen. Sen blev det bussen mot stan och möta Amanda! Vi hade det jätte mysigt och vi gick runt hela stan och kollade på jacka till henne men vi kollade ej på det. Hehe, så vi kollade på smycken och allt istället. Jag köpte en halsduk och Amanda lika dan. Sen köpte hon en jätte fin, sen köpte hon axel smycken. GRYMT SNYGGA!
Jag och Amanda gick till stationen sen för att hon skulle med tåget och jag med bussen. Men precis när jag kom till stationen så kom bussen så jag behövde inte vänta så länge alla fall. Sen gick jag hem och åt kyckling wok. Sen lyssnade jag på musik och tränade lite (Y) Sen nu sitter jag med mamma och kollar på Idol♥ Jag uppdaterar imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0