Movie night!

hej bloggen!
Nu är jag hemma från Bion. Ass bra film kan jag säga. Vill se den igen!! Haha så bra var den! Man satt och skrattade hela tiden! Jaja ska berätta vad som har hänt idag.
På morgonen så skulle jag ha bloggat men jag orkade inte. Jag tycker ej om onsdagar... Det är bara långa lektioner och inga raster men idag på lunchen så satt vi och pratade om spöken och sånt. Haha kul var det! Sen hade vi massa andra lektioner. Slutade klockan 2 för att vi hade prov. Det gick bra hoppas jag på!
Sen kom Kertin till mig vid 4 och då fixade vi oss lite sen blev det att vi tog bussen in till stan och hämtade biljetterna och åt på kina resturang! Mums var det. Sen gick vi på bion. Sen tog jag bussen hem. Nu ska jag sätta mig framför tvn och kolla på 5an hela kvällen. Uppdatera senare! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0