reebook easytone

hej bloggen!
Idag har det vart en lungt dag plus att läkar besök. vi har haft svenska, so, slöjd, lunch, idrott och sist matte. Väldigt skön måndag. Men efter SOn så åkte jag till läkaren eller rättaresagt rematologen. Var där i kanske 10 minuter. Sen var det ingen mer med det? ;) Haha sen åkte jag tillbaka till skolan och gick en promenad med Henna :) Sen blev det att vi bytte om sen blev det matte. Matte lektionerna går alltid långsamt... Hehe nästan altid.. Men sen åkte jag till stan och möte upp Daisy. Vi gick runt och kollade lite sen gick vi till tehörnan så köpte jag 2 hg CHAI TE!!♥ Sen blev det att jag åkte hem klockan 6 ungefär. Sen blev det att jag pluggade massa svenska och lite so. Har prov nästa vecka i so och så måste jag plugga har även prov i svenska på onsdag -.-' Vi har massa prov fram till praouen vecka 42 och 43. Jag ska proua på Holmlunds. Jag gillar den miljön som är där. Jag tycker även om att dom har fina kläder (Y) Jaja sen nu ikväll har jag druckit te och ätit scounse som jag och lille bror har bakat, Mums. Sen nu sitter jag vid datorn och pratar med vänner och bekanta! Sen ska jag väll plugga lite mer :o Uppdaterar kanske sen! Puss

Imorgon är det ta på någons rumpa dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0