5 av 5 toasts!

hej bloggen!
Nu har jag fått lite ork att blogga. Haha har vart död hela morgonen men nu lite mer vaken (Y) Har precis ätit middag. Vet ej vad jag ska göra ikväll men något blir det väll tror jag. Orkar ite vara hemma.. Jaja igår var det en toppen kväll med flickorna. Vi kollade på film och pratde om massa saker. Sen blev det att jag somnade först. Haha sen vaknade jag av att dom hade målat på mig med ögonskugga. Haha sköönna flickor det där? ;) Haha då gick jag upp och borstade tänderna och tvättade bort kletet i ansiktet.
Vakande imorse av Ingrids mamma och då blev det frulle. Pannkaka med chai te och Alias. Haha alias är ett spel där man ska förklara olika ord. Ass roligt spel! 5 av 5 toast! Sen blev det att vi spelade lite tv spel och sen blev jag hämtad av Håkan. Så nu sitter jag hemma och chillar med Spotify och där rullar: Henry Blank – Whatcha Say - Radio Mix och Bob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version. Bloggar mer sedan. Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0