Nice party kväll

hej bloggen!
Nu sitter en seg och trött lovisa och försöker att blogga. Amanda, Filip, Carolin och Jennifer har åkt hem nu så ska bara ta det lugnt.
Kulturnatten: Igår så kom carro, jennifer och amanda till mig runt tre och då blev det förfest hemma hos mig men tacos och musik. Myzz säger jag bara! Sen drog vi in till stan och träffade vi felix, anton, erik, erik, karl, oskar, cassandra, sara och massa andra. Sen gick vi runt i stan och strosade. Sen blev det att vi kom til någon brygga och satt där. På bryggan satt man och mös hela kvällen till typ halv 2 sen åkte vi bussen hem. Där blev det chill med musik och annat chips typ. Sen somnade vi halv 5. Sen vakande vi halv 9 imorse och då blev det taco bröd som frukost och sen lämnade jag av Filip vid bussen. Sen städa vi och plockade undan allt och sen blev det chill.
Nu sitter jag hemma och kolla lite på nya höst skor. Dom är från nilsons och det är boots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0