1 september

hejsan :)
Nu sitter jag i min säng och har precis bakat choklad bollar med lillebror. Det var ganska kladdigt men det var kul. Sen idag har jag vart i skolan och tagit det lugnt. Jag känner mig lite halv sjuk. Hes och har ont i halsen. Efter skolan så åkte jag till stan. På bussen satt Frida och Sarah. Sen gick jag av vid centralen. Gick till åhlens och köpte inpackning och lite hår grejer. Sen gick jag till gina och köpte ett par leggins. Jag har kollat på dom förut och jag ville först inte köpa dom men jag köpte dom nu! Kommer ha dom imorgon eller på fredag, har inte bestämmt mig riktigt. Jaja nu ska jag göra inpackning och fixa till lite i mitt rum. Sen blir det sängen och sova. Uppdaterar imorgon på kvällen. Puss ♥
Glöm inte att det är 1 september idag!

Kommentarer
Postat av: Martin M

Jag måste få tag i ett par rosa leggings!

"Utmaningen" blev 10/11-0 till leggings...:O

2010-09-01 @ 22:24:28
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0