Sköning söndag!

hej bloggen!
Nu sitter jag vis köks bordet och har precis ätit mat. Mums, var ganska hungrig. Sen ikväll så ska jaga bara ta det lungt och kanske sätta på en skön film och dricka te! Det är de söndagar hör till. Då ska man först duscha och fixa lite med sig själv.. Haha men typ inpackning i håret raka benen m.m. Jaja hade en skön dag med Sofia också.
Vi tog det lungt sen hade vi över energi så vi var ute och gick en timme. Vi gick till hennes gamla skola. Kom ej ihåg vad den hete men det var mysigt att höra vad som hade hänt på vissa ställen..!? ;) Vissa har spräckt byxorna, brutit båda armarna m.m Haha kul var det. Sen gick vi hem och satt oss i soffan och kollade på lite tv sen hämtade Håkan mig. Nu ska jag även rensa garderoben och sen blir det duschen. Puss från mig och sen kommer det massa bilder från idag! :)

Kommentarer
Postat av: carro

sv: ja jag såg den på din blogg x) haha jag tror inte han är så sugen ;( ja de lär vi göra :) <3

2010-09-19 @ 21:12:39
URL: http://carrolaijn.blogg.se/
Postat av: Kerstin "kärre" Falk

sv; ja det ska vi ju göra på onsdag :) <3

2010-09-20 @ 07:41:41
URL: http://twococos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0