Mitt Internet har krånglat!

hej bloggen, ni fattar nog rubriken ganska bra hoppas jag. Jag har haft problem med i två dagar så jag har inte kunnat blogga sen 2 dagar sen. Jaja ska försöka att skriva ganska kort om vad jag har gjort.
Tisdagen den 14/9: Då var det skolan först. Kommer ej ihåg vad vi hade för lektioner men vi hade no alla fall. Vi dissekerade ko ögon. Inte nice! Det var äcklig men det var coolt när man vände ögat ut och in. Hehe fint var det alla fall. Sen blev det att möta Daisy på stan och så chillade vi där! Vi köpte ICAs sallad men det regnade så vi satt oss på Max och åt vår sallad. Haha sne tog vi lite skönna bilder sen blev det bussen hem och då pluggade jag lite.
Idag: Idag så var det sköön i skolan men det var tråkiga lektioner. Bas ämnena och lite annat. Sen blev det stan med Matilda. Vi fikade på wayness coffe och sne gick vi runt och kolade mest men sen träffade jag även: Anton Derblom, Matilda Bagge, Elin pantefors, Simon Bonazzi, Hillevi Funebo, Alexandra Holmquist och massa andra. Kul var det! Sen åkte vi bussen hem. Så nu sitter jag hemma och bloggar!
Alex
Anton
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0