Lovisa tipsar!

hej bloggen!
Jag tänkte tipsa om nagelack igen. Hehe, jag älskar nagellack och allt som har med naglar att göra. Jaja nu ska jag skriva varför jag tipsar. Det är depends nagellack som jag tänkte tipsa. Dom som jag köpte i tisdags. Jätte fina färger. Dom nagellacken finns i alla möjliga färger och nyanser, matta som glitter och massa andra. Men mitt favoriy nagellack just nu är det jag köpte.
Jag älskar dom här färgerna. Man kan ha dom på vintern, sommaren, hösten och våren. Dom är älsk värda. Ett nagellack kostar 25 och 2 nagellack kostar 39kr. DEt kostar dom på Cubus alla fall. Det var det jags skulle tipsa om! Kram och ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0