Lovisa har ÅSIKTER!

Nu är jag grymt irriterad. Fick precis veta att min dans grupp har lagts ner. Hur glad kan man vara då. Vad ska jag dansa? Ingen aning.. Men bara för att den lass ner vill jag fortsätta dansa men det finns ingen cheerdance grupp. Men det finns lag men det var ut tagning i augusti så man kan inte söka nu. så jag hoppas att det finns något jag kan dansa och där man inte behöver söka till. Jaja jag får hoppas att det löser sig. Anledningen för att den lass ner för att det var några som hade anmält sig. Tråkig för alla som har betalt massa pengar i onödan nu. Jaja ville bara skriva av mig lite. Är så läss och arg just nu så jag vet ej vad jag ska ta vägen!!!!!!! Uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0