Kissies läppar

Hej bloggen!
Nu har jag vaknat men jag har ont i huvudet så funderar på att sova lite till? Jaja, idag händer det väll inte så mycket tror jag. Kanske ska åka med mormor till ulva kvarn och äta lunch mysigt! Men det är bara kanske. Sen blir det bara att ta det lugnt.. Jag hade allergis reaktion igår på Kerstins katt så jag är jätte öm i mina läppar så jag an nappt prata för det gör så himla ont! Jag såg ut som kissie igår, jag började f*n gråta för att det såg hemsk ut så jag knarkade medicin igår som en tok igår men nu är det bättre! (Y)
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på: Jason Derulo – The Sky's The Limit. Jag älskar den låten! ♥ Jaja ska äta frukost nu så uppdaterar jag sen och senare kommer det en mobil blogg (Y) Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0