Vanlig dag i skolan

hej bloggen!
Nu är jag hemma från skolan och har precis ätit mellanmål: Chail te och en scouns bit som blev kvar igår. Sen idag så har vi haft okej? lektioner. Vi hade språk, matte. engelska, lunch, no. teknik och sist so. Lektionera går fort. Fattar ej varför men det blir bara så? :P Haha men sen tog jag bussen med Sofia och sen gick jag hem. DEt är väll det som har hänt idag tror jag? Ja just det, hade teknik prov. Jobbade med Jerner det jag bra hoppades jag på? eller? haha jaja. uppdatera sen! :)

Dagens låt: CDM Project – Satisfaction


Kommentarer
Postat av: Martin M

Älskar att läsa din blogg! =) Den är bra, rolig och interessant! Fortsätt såhär =) /stolt fans :)

2010-09-21 @ 17:25:44
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0