Graffiti nagellack

Hej bloggen!
Nu är jag hemma från skolan och en mysig kväll med Sofia. Först var vi på stan och fikade en snabbis på waynes coffee. Det blev en caffe frappe. Mums kan jag bara säga! Träffade även Martin: nadishan.blogg.se/ Sen blev det bussen hem till Sofias mamma. Där väntade vofflor (Y) Det var även det också mums! Hehe sen blev det tv och sen fixade sofia mitt hår. Plattade det så var det spikrakt med hennes GHD styler. Den är jätte bra! Men synd att den kostar 2200kr :o!! Jaja sen blev att jag åkte bussen hem. Så nu är jag hemma och ligger i sängen och ska snart fixa naglarna med graffiti nagellacket från Isadora! Får se om det funkar!? Ni som har det kan väll skriva vad som är dåligt och bra? :) Jag har det nu på naglarna men vill höra andras åsikter också. Inte bara mina egna.. Jaja ska fixa naglarna nu så lägger jag upp en bild sen. hejdå!

Kommentarer
Postat av: elisejohanna

jag hade det ju innan dig, du har ju sett hur mina naglar såg ut

2010-09-06 @ 23:01:10
URL: http://elisejjohanna.blogg.se/
Postat av: Martin M

Tack för länkningen =) kraam

2010-09-06 @ 23:51:42
URL: http://nadishan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0