En lång men härlig dag!

hej bloggen!
Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och har hämtat gummi stövlar! Haha till lägret imorgon. Det är det hus som vi ska bo på imorgon.. Haha varför ska man på blogg awards när det finns läger? haha ovärt att gå på blogg awards.. Haha jaja idag har jag vart i skolan och har haft skol joggen (Y) Vi gick på tipspromenar runt hela storvreta.. haha inte kul kan jag säga! jaja efetr det så slutade jag! Jag gick med Malin en bit sen åkte jag buss numer 115 hem.
Sen träffade jag Amanda på stan och jag hämtade även mina skor som jag köpte föraa veckan. Dom gick sönder första gången jag andvände dom. Inte okej kan jag säga!! Jag blev jätte irreterad när jag såg att dom hade limat över hela skon och ddet var inte ens bra limat! Jag blev så irreterad när jag såg det. Så mamma ska gå tillbaka med dom och säga att dom limmade över hela skon typ. Sen gick jag runt och kollade runt lite. Hittade faktiskt ingenting. Jaja man kan inte alltid vara fyndig och hitta saker. Tänkte köpa en stickad tröja från carling men gjorde ej det. JAG VILL HA EN STICKAD TRÖJA! Vet ni vart man kan köpa sånna, jag tar emot alla tips som finns att ta emot.
Sen åkte jag hem till mamma och då packade jag lite. Man ska ju på läger imorgon med Daisy! Det kommer ej komma uppdateringar under helgen! Jaja sånt är livet. Men kanske en mobil blogg! ;) jaja ska forsätta packa nu och så blir det mys ikväll hemma hos mormor och morfar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0