Carro och Amanda!

Hej bloggen!
Nu är jag hemma. Jag har inte kunnat blogga från mobil på grund av batteri brist.. Men nu kan jag det med hjälp av datorn! Idag har det var skolan hela dagen. Vi hade först läsnig, matte, matte, engelska, lunch, no, teknik och sist so. Så dagen gick väldigt fort. Sen efter det så åkte jag till stan och träffade Amanda:amandas.nu/ och Caroline: http://carrolaijn.blogg.se/. Hehe lite reklam för dom! Sen gick vi till cafe genomfarten och chillade där. Träffade även emily stammers. Har inte sätt henne på 2 veckor. Du är saknad! ♥ Sen satt vi där i typ 3-4 timmar tror jag?? Jag vet ej men länge var det alla fall. Sen gick jag till åhlens och kollade efter en mascara med jag köpte den ej där. Sen gick jag till kicks och köpte den där. Det är en volume collagen mascara. Jag har haft den förut och jag tycker att den är bra! Jaja sen tog jag bussen hem och pratade med carro i telefon om F?? :o säger ej vem det är! Carro du är den enda som vet det xd!! Haha sen när jag kom hem så stod det pannkakor klara så det blev middagen. Ska även plugg ikväll och kanske ut och springa. Det är lagom varmt så så blir det kanske det. Ska även övertalla mamma att jag ska beställa höst skor. Jag behöver ett par säger jag bara! Jag har bara converse och det kan man ju inte gå i när det är kalt. Jag funderar på ett par skor från Åhlens som påminner om Acnes skor. Fasst acne skorna kostar 4000kr typ och dom från Åhlens kostar 1200kr. Så vill ha dom Åhlens!! :o♥ Snälla mamma ge mig dom skorna!! jaja nu ska jag plugga ska kanske uppdatera sen. Kanske dagens outfitt om jag orkar. Vi får sen. jaja hejdå! :)
Hehe vi har även planerat lördag: Kulturnatten! ♥

Kommentarer
Postat av: carro

snart lördag!!!!! :D

2010-09-07 @ 19:45:48
URL: http://carrolaijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0