Blogg inlägg Torsdag, Fredag och lördag!

Hej bloggen.

Jag kunde inte uppdatera igår för att blogg.se inte ville sammarbeta med cheerblond.blogg.se så jag uppdaterar nu. Jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna men några roliga händelser kan jag berätta:

 

Torsdag: Konfa åter träff. Först efter jag slutade så la mitt sim kort av till mobilen så mitt nummer funkade inte. Jag fick gå av vid min busshållplats och vänta på att mamma skulle komma *suck*! Sen hade jag även inga nummer på min mobil och mammas sim kort så skulle jag träffa Daisy men jag fick hennes nummer till slut. Vi gick först lite på stan och chillade träffade Olivia, Felicia och Martin på donken. Härligt! Sen blev det att vi satt och snackade ett tag. Sen gick vi runt i forum gallerian och Daisy köpte ett linne och jag 3 örhängen och hårgrejer! Sen blev det racka vägen till Vindhemskyrkan. Där träffa de vi Kakan, Linnea, Jon, Anton, Julia, Daisy och Karl. Vi var inte så många men vi hade kul ändå. Vi hade frågesport, knepig sådan. Var där till typ 9. Sen hämtad mormor och morfar mig.

 

Fredag: Igår så var jag i skolan hela dagen. Vi hade no, bild, idrott, lunch, svenska sen slutade vi för att våran so lärare var borta. Vi vet ej vart men vi slutade kvart i 2 istället för halv 3. Skönt på en fredag alla fall (Y) Sen tog jag bussen hem med Sara vi satt och pratade om allt möjligt. SARA jag ska försöka att komma ihåg hedsetet till måndag J. Sen gick jag hem. Senare på kvällen sen fick jag gäster. Micke, Jonna och Nova kom över och åt något, Micke var even snäll och lånade ut sin IPHONE 4. Vet ej vad det heter men gott ät det alla fall. Sen efter det kollade jag på Idol och pirates of the caribbean men jag somnade föra innan det var slut. Sen blev det sov dags till nu!

 

Lördag: Kulturnatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0