Vad jag har gjort idag.

hejsan!
Idag var det första dagen på praktiken på förskolan verktygslådan. Haha jag vet jag som dagis fröken.. njaa kanske inte men det fanns inte så många nadra praktik platser så det här får duga denna vecka! Nästa vecka ska jag vara på Holmlunds så jag lägger inte ner så mycket tid på detta utan jag taggar till nästa vecka istället. Det är nakdelar ocg fördelar med praktiken:
DAGISET! Nackdelar
1. Dagiset som jag praktiserar på ligger inte så centralt.
2. Jag har bakterie skräck så jag går med handsprit hela tiden. Haha.
Fördelar
1. jag slutar tidigt!
2. Man får gratis mat och man får dricka så mycket kaffe och te man vill!
HOLMLUNDS! Fördelar
1. Det ligger centralt, lätt att komma dit.
2. Man praktiserar nära vänner så an slipper äta lunch själv! Haha Lisa du blir en lunch kompis i en vecka.
3. Jag tycker att dom är snälla och dom har bra musik så man lyssna på! (y)
4. man får rabatter på Holmlunds när man praktiserar där!!
Nackdelar
1. Det finns ej så mycket att göra. man får mest vicka kläder och se glad ut hela tiden.
2. Sen så är det inte så många som praktiserar där så det blir lungt.
Det är väll det som är dåligt och bra att göra på min praktik platser men jag hoppas på att det kommer gå bra den här veckan och nästa vecka.
Idag på dagiset så började jag klockan 9 och slutade klockan 2. Jag gjorde inte så ycket jag håller på med små barn så dom gråter, luktar bajs och dom är tråkiga att leka med. Jag vill hellre ha stor barn där man kan leka och rita med dom. jag som har övat på att rita fint. Haha. Jag har inte så mycket att skriva mer så jag uppdaterar väll imorgon tror jag!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0