Ett sent inlägg

Nu kommer det inlägg.
Har inte orkat blogga förens nu. Jag har inte gjort så mycket idag. Första var det skolan alla fall och den var tråkig som vanligt. Hände inget speciellt. Killarna i klassen byggde en mur i vår enhet det var det "roliga" på hela dagen. Jaja sen åkte jag med Lisa först hem till mig och åt ost mackor, mums! Sen bar det av till stan. Kollade på skor igen. Jag hittade dom jag ville ha men jag har inte storlek 40! Jag blev lite irriterad, man går fram snällt och frågar om det finns i fler storleker. " nej vi vet inte när dom kommer in eller när vi får leverans" Hejdå typ. Jag blev lite små irriterad då. Jaja sen åkte jag hem. Jag var tvungen att åka hem runt 5 för att jag ska vara ensam i helgen annars måste jag åka till mina kusiner.
Sen fick vi besök på kvällen av några kompisar till min mamma. Så dom var här ett tag och vi fikade. Sen har jag duschat och fixat mitt ansiktet. Nu kollar jag på kungarna av tylösand. Uppdaterar imorgon! pööössss haha Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0