Skoj och vilt

hej bloggen!
Nu tänkte jag berätta om dagen: Vaknade skaplig tid för att fixa mig och göra saker som man brukar göra på morgonen. Sen fick jag skjuts till skolan av söta mormor. Orkade inte ta bussen, det var kalt i morse och jag hade leggins så det blev varma bilen. Sen hade vi matte, matte, engelska, no, teknik och so. Ganska lång dragen dag men skön på något sätt. Haha, det där var lite kul att skriva.
Sen blev det bussen hem med Sara, Sofia och Henna. När jag kom hem så pluggade jag lite sen blev det middag. Efter middagen satte jag mig vid facebook och kollade runt lite där. Sen bakade jag kladdkaka. Jag hade inget att göra just då så det blev bara så.
Nu sitter jag pratar med Lisa och bestämmer inför lördag. Då blir det skoj och vilt! Haha! Jaja ska plugga lite nu så uppdaterar lite senare. Puss
Kladdcake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0