Dagen igår och sen blev det film klockan 15.50

God eftermiddag.
Haha Lisas inlägg nedanför, vi vaknade alla fall tidigt i morse från att ha vart i Knivsta hos Sara hela kvällen med sköna människor, som Eliott, Edvin, Cassandra, Lisa och Alexander. Ass skönt gäng vi är. Vi lekte lekar, vi mös i soffan, vi dansade, vi gick ute lite och vi gjorde massa andra saker som var skoj också.
Sen när vi skulle hem till Uppsala så var tåget inställt så vi fick ta bussen som tog längre tid.. Jag var ju lagom irreterad... Sen så gick vi till donken och drack milkshake. Sen blev jag och Lisa hämtade och då blev det hem färd.
När vi kom hem sen så fixa vi lite sen la vi oss i sängen och kollade på alla bilder som hade blivit tagna under kvällen.
Nu ska jag fortsätta och kolla på Scoobi doo och monstrera, Jag uppdaterar sen.
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0