Fredag och lite lördag.

hej bloggen!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på Lisa den sega ...! Nejdå vi ska fixa oss hos mig och så för vi ska på maskerad ikväll så man måste se lite fin ut ;) Haha.
Fredag: Det var ass skön dag igår. Jag fick bara göra sköna grejer och så stukade fingret men en lätt sådan så jag har ganska ont i lill fingret. Men annars var jag på topp humör. Igår så kom Erik som visste att jag praktiserade där och hälsade sen kom Victor och hälsade på mig. Kul var det. Sen efter att jag hade slutat så åkte jag Ingrid och Lisa till Buttricks och kollade på lite Haloween grejer. Jag köpte en mask som jag kanske ska ha idag sen så köpte lisa en tjuv dräck som hon kanske skulle ha idag men så blev det inte.. Sara och Agnes fårån konfirmationen kom och in och hälsade lite.
Skriver mer sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0